Hieronder ziet u de meest gestelde vragen van Projectstorage. U kunt hier informatie vinden over o.a. toegang, beveiliging, betaling en overige onderwerpen.
Wij verwijzen u graag naar onze plattegrond en overzicht van beschikbare ruimtes en aantal m2’s.
Met een tag heeft u 7 dagen per week 24 uur per dag toegang tot uw opslagruimte. U kunt met uw auto naar binnen rijden om vervolgens uw spullen in en uit te laden. Er zijn hulpmiddelen aanwezig om uw goederen te vervoeren. Indien u een box huurt op de 1e verdieping kunt u met de goederenlift of trap naar de verdieping toe.
Het is mogelijk om een verhuis bus te huren met korting bij Autohopper Alphen aan den Rijn.
Nee, behalve het kantoor op de begane grond.
Door online een afspraak in te plannen, per e-mail of telefonisch op 0172 899028.
Gebruik onze ruimtecalculator om te bepalen hoeveel m2 u precies nodig denkt te hebben.
U kunt gebruik maken van trolleys en hondjes om uw spullen te verplaatsen.
Aan de hand van de grootte van de opslagruimte vindt u de prijzen en beschikbaarheid in het overzicht. De genoemde prijzen zijn excl. BTW voor bedrijven en BTW vrij voor particulieren.
Er dient altijd 1 maand huur vooruit betaald te worden bij ingebruikname van de opslagruimte. Deze vooruitbetaling wordt aan het einde van de huurperiode verrekend.
De huurperiode is minimaal 1 maand en bij langdurige huurperiode is er een speciaal tarief mogelijk.
Verzekering en borg zijn niet inbegrepen in de huurprijs.
Het deel van uw Inboedel dat is opgeslagen op een ander adres, is meestal standaard meeverzekerd op uw Inboedelverzekering. Vraag dit na bij uw verzekeraar en geeft het aan.
Ja, wij berekenen borg voor de tag en bij enkele opslagruimtes een sleutel.
Er is 24 uur per dag cameratoezicht aan de binnen- en buitenzijde van het pand.
U dient de opslagruimte zelf te voorzien van een hangslot om daarmee uw spullen te veilig op te slaan.
U kunt de facturen betalen d.m.v. een automatische incasso of een handmatige overboeking.
U kunt uw huurcontract alleen schriftelijk opzeggen d.m.v. een e-mail met inachtneming van het opzegtermijn van 1 maand.
U dient de opslagruimte bezemschoon op te leveren en het slot verwijderd te hebben.
Ja, dat is mogelijk. Indien er een wijziging plaatsvindt die van invloed is op het contract, bijvoorbeeld bij overlijden, verhuizing of verandering naar één van onze andere opslagruimtes, neemt u dan zo snel mogelijk telefonisch of per e-mail contact met ons op.
Heeft u een andere vraag? Neem contact op via e-mail of per telefoon.