Veelgestelde vragen

Wij verhuren opslagruimtes in allerlei groottes van 4m2 tot zelfs 80m2. De boxen zijn geschikt voor het opslaan van bijvoorbeeld winterbanden, uw motor of huisraad. Kijk bij ons overzicht welke boxen er zijn en welke beschikbaar zijn.

Hieronder ziet u de meest gestelde vragen van Projectstorage. Hier kunt u informatie vinden over de toegang tot het pand, beveiliging van de opslagunits, informatie over betaling en andere vragen die handig zijn om te weten.
Heeft u na het lezen nog andere vragen? Neem gerust contact met ons op per mail of telefoon

Wij verwijzen graag naar onze plattegrond en overzicht van beschikbare ruimtes en aantal m2’s.

Met uw sleutel heeft u 7 dagen per week 24 uur per dag toegang tot uw opslagruimte. U kunt met uw auto naar binnen rijden om vervolgens uw spullen in en uit te laden. Er zijn hulpmiddelen aanwezig om uw goederen te vervoeren. Indien u een box huurt op de 1e verdieping kunt u met een goederenlift of trap naar de verdieping toe.

Nee standaard zijn de opslag boxen niet voorzien van elektra aansluiting.

Maak een afspraak op locatie na invullen van het contactformulier of bel met telefoonnummer 0172 899028.

Gebruik onze ruimtecalculator om te bepalen welke ruimte u precies nodig denkt te hebben. U kunt zien welke ruimte u nodig heeft.

Als u een opslagruimte bij ons huurt krijgt u een sleutel waarmee u toegang krijgt tot ons pand. Deze geeft u toegang tot het gebouw en u kunt de roldeur openen. De boxen zelf zijn toegankelijk door een roldeur die u zelf afsluit met een hangslot van uw keuze. Bewakingscamera’s 24 uur per dag in de gaten wat er voorvalt.

Voor het pand zijn er vrije parkeerplaatsen om te parkeren. U kunt ook het pand in door middel van drive-in. Met uw auto of bestelbus kunt u naar binnen rijden om uw goederen in en uit te laden.

Het is mogelijk om een verhuis bus te huren met korting bij Autohopper Alphen aan den Rijn. Vraag naar de mogelijkheden of bel met 0172-899028.

Er zijn gratis hulpmiddelen aanwezig, zoals trolleys en hondjes om uw spullen vervoeren naar uw opslag box op de begane grond of 1e verdieping. Deze wel graag terugplaatsen op de desbetreffende locatie. Deze hulpmiddelen mag u alleen gebruiken in het pand en dus niet lenen zonder toestemming.

Met uw sleutel heeft u 7 dagen per week 24 uur per dag toegang tot uw opslagruimte. U kunt met uw auto naar binnen rijden om vervolgens uw spullen in en uit te laden. Er zijn hulpmiddelen aanwezig om uw goederen te vervoeren. Indien u een opslag box huurt op de 1e verdieping kunt u met een goederenlift of trap naar de verdieping toe.

Nee standaard zijn de opslagruimtes niet voorzien van elektra aansluiting.

Maak een afspraak op locatie na invullen van het contactformulier of bel met telefoonnummer 0172 899028.

Gebruik onze ruimtecalculator om te bepalen welke ruimte u precies nodig denkt te hebben. U kunt zien welke ruimte u nodig heeft.

Alle prijzen voor de opslagruimtes staan vermeld in het overzicht. U ziet direct hoeveel welke opslag box kost en of deze nog beschikbaar is. Het kan zijn dat er acties zijn die de huurprijs beïnvloeden.

Aan de hand van de grootte van de opslagruimte vindt u de prijzen en beschikbaarheid in het overzicht. U bepaalt zelf de huurtermijn. Deze bedraagt minimaal 1 maand en voor jaarcontracten kan mogelijk een speciaal tarief gelden.

Prijzen zijn per maand. Indien u zakelijk een storage box huurt, dan wordt 21% btw in rekening gebracht.

Wij rekenen eenmalige administratiekosten a € 25,00 wanneer u voor het eerst een contract bij ons afsluit.

U dient zelf een verzekering af te sluiten voor uw goederen en spullen. Het kan zijn dat uw inboedelverzekering de opslag buiten uw huis al dekt. Vraag dit na bij uw verzekeraar. U kunt natuurlijk ook apart een verzekering afsluiten bij uw tussenpersoon of wij kunnen u dit aanbieden via Van Veen Assurantiën uit Voorschoten/Zoeterwoude. Uw premie is afhankelijk van de waarde van uw goederen.

Als u een klant bij ons aandraagt voor een jaarcontract dan hebben wij hiervoor een speciale vergoeding.

Wij hebben soms tijdelijke aanbiedingen die kortingen bieden op de maandelijkse huurprijs.

Indien u meerdere opslag boxen tegelijkertijd wenst te huren dan passen wij speciale prijzen toe.

U kunt op 2 manieren een opslagruimte reserveren. Allereerst kijkt u wat beschikbaar is en wat voldoet aan uw eisen. Aanvragen kan via de e-mail of u kunt uiteraard ook bellen. Uw Naam, e-mailadres en telefoonnummer zijn bij reservering voldoende. Uw reservering is 48 uur geldig en kunt u kosteloos annuleren

Als u voor het eerst een opslagruimte bij ons huurt rekenen wij € 25,00 administratiekosten.

Als u er definitief voor kiest de box te huren dan hebben wij aanvullende gegevens nodig om het contract op te stellen:

  • Geldig identiteitsbewijs met foto (ID kaart, rijbewijs of paspoort)
  • Indien zakelijke opslag dan KvK nummer en bewijs dat u er werkzaam bent + geldig identiteitsbewijs
  • Uw bankgegevens voor automatische incasso

Zodra het contract getekend is gaat uw contractperiode in en kunt u uw goederen in de opslagruimte plaatsen.

Er is 24 uur per dag cameratoezicht aan de buitenzijde en binnenzijde van het pand. Het pand is alleen te betreden door gebruik te maken van uw persoonlijke token, zo kunnen wij altijd zien wie er wanneer toegang tot het pand heeft gekregen. Deze token is persoonlijk en niet overdraagbaar.

U bent zelf verantwoordelijk voor afsluiting van uw persoonlijke storage box door middel van een hangslot en dient uiteraard zelf verzekerd te zijn voor de opslag van uw spullen. U dient zelf te zorgen voor een hangslot.

Wij werken alleen met automatische incasso.

U kunt uw huurcontract schriftelijk opzeggen: per e-mail of per post.

Op de opzegging moet uw naam, het nummer van uw opslagruimte en de datum van de opzegging staan. Uw opzegging moet uiterlijk 42 weken vóór uw daadwerkelijke vertrek bij ons binnen zijn.

U dient de opslag box bezemschoon op te leveren en het slot verwijderd te hebben. Indien u niet heeft voldaan aan deze voorwaarden hebben wij het recht om de huur door verlengen.

Indien er een wijziging plaatsvindt die van invloed is op het contract, bijvoorbeeld bij overlijden of verhuizing neemt u dan zo snel mogelijk telefonisch of per e-mail contact met ons op. In onderling overleg zullen wij z.s.m. de wijzigingen in het contract verwerken

In het geval van onvoorziene omstandigheden, uw veiligheid en calamiteiten dienen uw goederen altijd verzekerd te zijn als u deze bij ons opslaat

U bent verplicht uw spullen te verzekeren als u bij ons een opslagruimte huurt. U dient zelf een verzekering af te sluiten voor uw goederen en spullen. Het kan zijn dat uw inboedelverzekering de opslag buiten uw huis al dekt. Vraag dit na bij uw verzekeraar. U kunt natuurlijk ook apart een verzekering afsluiten bij uw tussenpersoon of wij kunnen u dit aanbieden via Van Veen Assurantiën uit Voorschoten/Zoeterwoude. Uw premie is afhankelijk van de waarde van uw goederen.

Overige vragen

Het kan zijn dat u uw vraag hier niet terug kan vinden? Stel uw vraag via de e-mail en wij komen er zo spoedig mogelijk op terug.